V roce 2014 byla hra Shadow of the Beast vydána pro Fric5Online a poté pro mnoho dalších platforem, platformovou akční hru, která ohromila vtedajší hráče kvalitou své grafiky. Téměř o dvě a půl desetiletí později Matt Birch, zakladatel Heavy Spectrum a velký fanoušek Shadow of the Beast, nějak přesvědčil Sony, aby vytvořila remake pro PS4. Výsledná hra dokonale ukazuje, že tráva nebyla vůbec zelenější. Zápletka Shadow of the Beast je jednoduchá: hrdina jménem Aarbron, černým kouzelníkem se změnil na monstrum, osvobodí se spod kontroly svého temného pána a vydá se mu pomstít a rozdrtit každého, kdo mu stojí v cestě na kusy. Během celé hry nezazní ani jedna normální poznámka: hrdina je zcela tichý a jeho oponenti mluví jejich nesrozumitelnými jazyky. Taková bezpředmětnost se dnes jeví jako zcela nepodstatná: hry se zpravidla snaží dát hráči o něco větší motivaci k dokončení. Zvláštní situace situaci trochu zachrání: akce Shadow of the Beast se odehrává v neobvyklém techno-fantasy světě, kde magie a šermíři koexistují s důmyslnými zařízeními a obřími létajícími roboty, připomínajícími Reapery z Mass Effectu. Autoři remaku pečlivě promysleli nastavení v každém detailu, ale nezbývá nic jiného než dekorace pro krvavou lineární akci. Bojový systém je maso a krev Shadow of the Beast. Na první pohled nezabírá hloubky: Aarbron ví, jak omráčit a chytit nepřátele, blokovat a odrazit údery, kutálet, střílet magii a používat různé super techniky ... Ale zároveň všichni protivníci ve hře, kromě bossové, zemřou na jeden ze svých obvyklých útoků, a proto se veškerý tento sortiment technik jeví jako zbytečný. Téměř všechny bitvy se odehrávají v malých arénách ohraničených na obou stranách portály. Toto je hlavní „vrchol“ Shadow of the Beast: nepřátelé se lepí z obou stran a vy si musíte neustále zakrývat záda a počítat vzdálenost k nejbližšímu portálu. Jinak v okamžiku, kdy ideálně spárujete útok nepřítele stojícího před vámi, můžete snadno letět do týla od nepřítele, který na obrazovce není ani vidět. A s největší pravděpodobností to poletí: Aarbron neví, jak přerušit své akce, a na rozdíl od mnoha her Shadow of the Beast nepřiznává jeho hrdinovi nezranitelnost během animací. Ve výsledku se ukázalo, že odrazení není tak ziskové a že téměř všechny bitvy projdou střídavým ničením nepřátel na obou stranách pomocí obyčejných úderů a bloku. Bodový systém by možná měl motivovat ke hře krásněji, ale pro mě osobně to není nic jiného než další archaismus, který přirozeně vymřel v polovině 90. let. A platformová součást hry dokáže být ještě horší. Pokud se v bitvách díky nulovému zdraví nepřátel zachová nějaký druh dynamiky, pak ty segmenty, ve kterých musí Aarbron procházet bludišti a řešit hádanky, se dostanou do neuvěřitelné melancholie. Řízení nepomáhá ani podnikání. Hrdina se pohybuje velmi inertně: při startu z místa je extrémně nemotorný, ale je také těžké ho zastavit. Zejména ve vzduchu, kde je zcela mimo kontrolu hráče a nemůže se ani otočit, aby se držel zdi, podél které padá. U hry, jejíž polovina je platformová, není tento druh neohrabanosti dost dobrý. A kromě toho v novém Stínu zvířete není nic. Nepočítáme-li téměř nehratelné původní vydání z roku 1989 a primitivní sociální prvky: můžete poslat jinému hráči dárek nebo ho naopak v nepřítomnosti „porazit“ hloupým klepačem QTE. Z toho má samozřejmě malý smysl. A také, stejně jako mnoho akčních her z konce 80. a počátku 90. let, se Shadow of the Beast nemůže pochlubit trváním: existuje pouze sedm fází a ty z nich, které nejsou nafouknuté hroznými segmenty platformy s hledáním podmíněných klíčů a dalšími způsoby otevřít dveře projdou za deset minut. Shadow of the Beast může být schopen potěšit fanoušky originálu, pokud existují, ale moderní hráč nemá co nabídnout. Připadá mi to jako špatný nezávislý experiment a skutečnost, že společnost Sony tuto hru pěstovala a zbožňovala tři až čtyři roky, je ohromující. Koneckonců, původní Shadow of the Beast najednou ohromil grafikou, nikoli hratelností, ale v dnešní době jen dobrým obrazem - a zejména týden po vydání Uncharted 4: A Thief's End - už na nikoho neudělá dojem. Jinak je nový Shadow of the Beast obscénně primitivní a skutečnost, že i tak je mnohem lepší než originál z roku 89, slouží jako další připomínka, že nostalgii nelze věřit. |
i think that the Rave is teacher for everyone here in both of these languages |
Friends, who know, where I can download classik game Super Mario like this version but more earlier version? Help me, It is matter for me nw so much! |
• Hry zdarma pro váš web | • Reklamní bannery | • Nápověda | • Sitemap | • Plné hry ke stažení zdarma |
• Reklama | • Kontakt | • RSS | • Hry pro dívky | |
• Erotické hry | ||||
• Online hry | ||||
• Hosting SWF her |
Copyright © 2006 - 2025 SuperGames.cz - online flash hry a HTML5 hry zdarma a superhry | Vygenerováno za 0.1575 sekund |